Internationale levering
De klant is verantwoordelijk voor alle verzend-, administratie- en douanekosten.
Tijd om te bezorgen
Wanneer de bestelling de faciliteiten van de verkoper en het nationale grondgebied verlaat, is de vervoerder verantwoordelijk voor de status van de zending (vertragingen, schade, verliezen, enz.).
Wanneer een bestelling niet kon worden geleverd om redenen buiten de macht van de verkoper, wordt het volledige aankoopbedrag terugbetaald, verminderd met de kosten die verband houden met de retourzending.
Terugstuurbeleid
Als de bestelling wordt geretourneerd vanwege douaneproblemen, onjuist adres of afwezigheid op de dag van levering, wordt het overeenkomstige bedrag betaald in overeenstemming met de algemene gebruiksvoorwaarden en conclusie van Carethy Marketplace in sectie 16.
Als de klant om welke reden dan ook, zoals een verandering van gedachten, de bestelling wil retourneren, worden er transactiekosten in rekening gebracht (controleer de kosten in elk geval bij de klantenservice).
Als u transportschade wilt claimen, moet u dit doen binnen 48 kalenderuren na ontvangst van de bestelling, dit moet gebeuren via onze klantenservice (https://www.carethy.es/contact) of via uw gebruikersgebied / sectievolgorde met de bijbehorende leverancier. Zodra een claim is bevestigd, wordt het overeenkomstige bedrag betaald met dezelfde betaalmethode die bij de aankoop is gebruikt. Om dit soort onvoorziene gebeurtenissen te dekken, kun je de YOGA-garantie afsluiten.
Teruggave van goederen
Producten kunnen binnen 14 dagen na ontvangst worden geretourneerd. Voordat u iets retourneert, moet u contact opnemen met onze klantenservice) of via het gebruikers- / bestelgedeelte met de bijbehorende verkoper om dit te communiceren en hulp te krijgen bij het proces. Na ontvangst van de geretourneerde goederen en inspectie van de goede staat, wordt het bedrag binnen 14 dagen na bevestiging van de producten terugbetaald. De producten dienen in originele staat te verkeren en het retourformulier is correct ingevuld.
Om het product te retourneren, moet de klant de kosten van het retourneren van het product dragen. In het geval van een retourzending vanwege een beschadigd product of levering van een defect product, dient u onmiddellijk contact op te nemen met onze klantenservice of via uw gebruikersgebied / bestelsectie met de betreffende verkoper.
nl