❤ €5 Special Mother's Day Discount ❤

Uw coupon

24MOM5

Verzenden en retourneren

Delivery Information

Spain 1-3 working days
MAIN EU 2-4 working days
ROE 4-7 working days
ROW y EEUU 10-15 working days

Carethy operates and delivers to 139 countries worldwide. Each country is part of a group of countries, namely; Spain, Main EU, ROE, USA, and ROW. To consult the group to which the destination country belongs, please consult the following link.

Country Groups
Spain*MAIN EUROEROW y EEUU
Shipping companies Shipping companies Shipping companies Shipping companies
Mondial Relay, DHL, Tourline SEUR Mondial Relay, GLS, DHL, Redur*, Tourline GLS*, DHL Express, DHL, Spring** DHL*, Spring*
*Except for the Canary Islands. Shipments to the Balearic Islands have a supplement of 5€. *Once the order arrives at the destination country, the delivery will be made by the local post office. *In the absence of anyone to receive the order, the carrier may deliver it to a neighbor or leave it at the nearest collection point, without prior notification. *Once the order arrives at the destination country, the delivery will be made by the local post office. The order will be subject to customs inspection, so any additional charges and/or documentation required by the authorities must be provided by the customer, within the time-frame indicated.
The next day delivery service is available for all orders placed before 11:00 a.m. Monday through Thursday (excluding holidays), only for products in stock. The next day delivery service is available for all orders placed before 11:00 a.m. Monday through Thursday (excluding holidays), only for products in stock. *Once the order arrives at the destination country, the delivery will be made by the local post office. The order will be subject to customs inspection, so any additional charges and/or documentation required by the authorities must be provided by the customer, within the time-frame indicated.

 

Internationale levering

De klant is verantwoordelijk voor alle verzend-, administratie- en douanekosten.


Tijd om te bezorgen

Wanneer de bestelling de faciliteiten van de verkoper en het nationale grondgebied verlaat, is de vervoerder verantwoordelijk voor de status van de zending (vertragingen, schade, verliezen, enz.).

Wanneer een bestelling niet kon worden geleverd om redenen buiten de macht van de verkoper, wordt het volledige aankoopbedrag terugbetaald, verminderd met de kosten die verband houden met de retourzending.


Terugstuurbeleid

Als de bestelling wordt geretourneerd vanwege douaneproblemen, onjuist adres of afwezigheid op de dag van levering, wordt het overeenkomstige bedrag betaald in overeenstemming met de algemene gebruiksvoorwaarden en conclusie van Carethy Marketplace in sectie 16.

Als de klant om welke reden dan ook, zoals een verandering van gedachten, de bestelling wil retourneren, worden er transactiekosten in rekening gebracht (controleer de kosten in elk geval bij de klantenservice).

Als u transportschade wilt claimen, moet u dit doen binnen 48 kalenderuren na ontvangst van de bestelling, dit moet gebeuren via onze klantenservice (https://www.carethy.es/contact) of via uw gebruikersgebied / sectievolgorde met de bijbehorende leverancier. Zodra een claim is bevestigd, wordt het overeenkomstige bedrag betaald met dezelfde betaalmethode die bij de aankoop is gebruikt. Om dit soort onvoorziene gebeurtenissen te dekken, kun je de YOGA-garantie afsluiten.

Teruggave van goederen

Producten kunnen binnen 14 dagen na ontvangst worden geretourneerd. Voordat u iets retourneert, moet u contact opnemen met onze klantenservice) of via het gebruikers- / bestelgedeelte met de bijbehorende verkoper om dit te communiceren en hulp te krijgen bij het proces. Na ontvangst van de geretourneerde goederen en inspectie van de goede staat, wordt het bedrag binnen 14 dagen na bevestiging van de producten terugbetaald. De producten dienen in originele staat te verkeren en het retourformulier is correct ingevuld.

Om het product te retourneren, moet de klant de kosten van het retourneren van het product dragen. In het geval van een retourzending vanwege een beschadigd product of levering van een defect product, dient u onmiddellijk contact op te nemen met onze klantenservice of via uw gebruikersgebied / bestelsectie met de betreffende verkoper.

rtp
Heeft u hulp nodig?

Klantenservice

klantenservice
MF 9-18H