❤ €5 Special Mother's Day Discount ❤

Uw coupon

24MOM5

Voorwaarden Algemeenvan gebruik en contractvan de Carethy Marketplace

 

Voorwaarden Algemeenvan gebruik en contractvan de Carethy Marketplace 

CARETHY E-COMMERCE, SL

 

Algemene voorwaarden van Gebruik en In dienst nemen via de Carethy Marketplace

(verder, de "voorwaarden EMarketplace-generaals”)

 

IDENTIFICATIEGEGEVENS:

Carethy E-Commerce SL (hierna "Carethy") is een Spaans bedrijf, met CIF B-67129486 en geregistreerd in het handelsregister van Barcelona in volume 42226, folio 39, blad B-404814, 1e inschrijving en met adres Calle Monturiol 28, 08210, Barberá del Vallés (Barcelona). Het telefoonnummer voor contact is 93 808 96 26  toestel 204 en het e-mailadres is [email protected].

Om contact op te nemen met de klantenservice van Carethy, moet u naar het contactgedeelte van de website gaan en de instructies volgen.

 

1.- OBJECT EN ALGEMEEN

1.1.- Carethy is eigenaar van de website www.carethy.es en alle webplatforms die hierin te raadplegen zijn koppeling (hierna de "Websites" of de "Website" om naar elk van de platforms te verwijzen), via welke consumentenproducten in het algemeen door Carethy worden verkocht en waarin andere verkopers dan Carethy ook hun producten op de markt mogen brengen.

De websites vormen daarom een ​​online marktplaats (hierna "Carethy Marketplace" of "eMarketplace") die gebruikers van de Carethy-websites toegang geeft tot de aankoop van producten die op de markt worden gebracht en verkocht door Carethy of goed worden verkocht en verkocht door externe leveranciers dan Carethy die eerder zijn goedgekeurd door Carethy (“Andere Verkopers”), volgens de prijzen en voorwaarden bepaald door Carethy en/of de Andere Verkopers in het kader van de Algemene Voorwaarden van de eMarketplace. Onder "Product" wordt verstaan ​​elk fysiek goed dat op de markt wordt gebracht door Carethy of door andere verkopers van de Carethy Marketplace.

1.2.- De hieronder beschreven Algemene Voorwaarden regelen de gebruiksvoorwaarden en toegang tot de Website door elke bezoeker (hierna "Gebruikers") en het contracteren van de producten die worden aangeboden door Carethy en de Andere Verkopers (hierna de "Verkoper" Of" Verkopers " zal verwijzen naar zowel Carethy als Andere Verkopers, onderling verwisselbaar) op de Website (hierna "Product" of "Producten") door een Gebruiker via de Website (hierna "Klant").

1.3.- Om zo te de status verwerven van Klantenen koop daarom Producten van de Carethy Marketplace, de gebruikers van de website moet een identificatie- en registratieformulier invullen en de Cadeau Algemene voorwaarden en het privacybeleid van Carethy Marketplace,dit alles volgens de aanwijzingen dat Iran ontvangen via de Website zelf.

2.- GEBRUIK VAN DE WEBSITE

2.1.- De Klant en de Gebruiker van de Marktplaats die gehost wordt op de overeenkomstige Carethy Website verplichten zich ertoe om correct en rechtmatig gebruik te maken van de Website, in overeenstemming met de toepasselijke wetgeving en deze Algemene Voorwaarden.

2.2.-Misbruik van de Website is verboden. Opdrachtgever en/of Gebruiker dient zich onder meer te onthouden van:

  1. a) Het plegen van misdaden of het aanmoedigen van anderen om dit te doen.
  2. b) Het introduceren of verspreiden van computervirussen op het netwerk, het plaatsen van aanstootgevend of obsceen materiaal.
  3. c) Piraterijaspecten van de websiteservice.
  4. d) Corrupt de gegevens die op de Website verschijnen.
  5. e) Ongevraagd reclame- of promotiemateriaal ("spam") te sturen.

2.3.-Carethy is niet verantwoordelijk voor het feit dat de Website op geen enkel moment beschikbaar is.

2.4.-De Website kan ook links bevatten naar andere websites die niet door Carethy worden beheerd (hierna "Andere Websites"). Carethy oefent geen enkele controle uit over andere websites en is niet verantwoordelijk voor de inhoud ervan of voor enige schade die u kunt oplopen door het gebruik ervan. Hoewel het zich het recht voorbehoudt om genoemde links te verwijderen als op enigerlei wijze bekend is dat er een onregelmatigheid of onwettigheid is begaan op de gelinkte site.

3.- AANVAARDING, WIJZIGING EN DUUR VAN DE ALGEMENE VOORWAARDEN

3.1.-Het gebruik van en de toegang tot de Website door de Gebruiker impliceert de aanvaarding van deze Algemene Voorwaarden. Evenzo is het, om een ​​van de door Carethy of andere verkopers aangeboden producten te verkrijgen, verplicht dat gebruikers een formulier invullen met hun identificatiegegevens, waarbij ze uitdrukkelijk akkoord gaan met deze algemene voorwaarden en het privacy- en cookiebeleid.

Het plaatsen van een bestelling voor eMarketplace-producten impliceert voor de Klant de volledige en volledige aanvaarding van deze Algemene Contractvoorwaarden, waarvan de kennis voorafgaand aan het plaatsen van de bestelling door de Klant wordt erkend als de koper.

Indien de Gebruiker vragen heeft over deze Algemene Voorwaarden, kan hij contact opnemen met Carethy aan de hand van de in deze Algemene Voorwaarden genoemde Identificatiegegevens.

3.2.-Carethy behoudt zich het recht voor om deze informatie vrijelijk te wijzigen om deze te allen tijde aan te passen aan de huidige en toepasselijke wetgeving, zonder voorafgaande kennisgeving, aangezien de publicatie ervan voldoende is om van toepassing te zijn, dus het wordt de Gebruiker en / of Klant aanbevolen om ze elk te raadplegen zodra u een transactie uitvoert via de bijbehorende website.

In geen geval zal de wijziging van de inhoud van de Algemene Voorwaarden terugwerkende kracht hebben, zodat de Gebruiker en de Klant onderworpen zullen zijn aan de Algemene Voorwaarden die van kracht zijn van de Website op het moment van gebruik en toegang tot en contractering van de Producten. rechtsverhouding die ontstaat door de toegang tot en het gebruik van de Website is van onbepaalde duur. Niettegenstaande het voorgaande kan elke partij de contractuele relatie op elk moment beëindigen. In het geval dat Carethy de Algemene Voorwaarden wijzigt, zal deze rechtsverhouding worden ontbonden en impliceert dit dat de Klant of Gebruiker zich dient te houden aan de nieuwe algemene voorwaarden, indien van toepassing.

3.4.- Het contract tussen de Klant en de Verkoper kan naar keuze van de Klant worden geformaliseerd in een van de talen waarin de Algemene Voorwaarden beschikbaar zijn op de Website.

4.-WERKING VAN CARETHY MARKTPLACE

4.1.- De Met Carethy Marketplace kan de Klant producten bekijken en kopen die door Carethy of andere verkopers op de Carethy-website worden verkocht.

De operaties die via de eMarketplace worden uitgevoerd, worden rechtstreeks tussen de Klant en de Verkoper in kwestie uitgevoerd, in overeenstemming met de voorschriften en andere wettelijke vereisten die te allen tijde gelden.

Carethy treedt op geen enkele manier op als agent, distributeur, vertegenwoordiger of vergelijkbaar van de andere verkopers, en neemt ook niet de positie in van wederverkoper van de producten die door de andere verkopers worden aangeboden via haar eMarketplace.

De producten die worden geadverteerd en verkocht op de Carethy Marketplace vallen onder de exclusieve verantwoordelijkheid van de corresponderende Verkoper, in het bijzonder met betrekking tot hun eigendom, kwaliteit, veiligheid, herkomst, garantie en naleving van de toepasselijke wetgeving.

4.2.- Grondgebied

Via de eMarketplace kunt u producten kopen die op de markt worden gebracht door: Carethy van 139 landen van heel de wereld. Elk land maakt deel uit van een groep landen, namelijk: Spanje Main EU, ROE, USA en ROW. Raadpleeg het volgende om de groep te raadplegen die behoort tot het land waar de Klant de bestelling plaatst:koppeling.

De Producten van Andere Verkopers mogen alleen worden gekocht door Klanten die zich in de eurozone bevinden.

Bijgevolg moeten de verwijzingen naar het Gebied in deze Algemene Voorwaarden worden opgevat als een onderscheid tussen de Producten die door Carethy worden verkocht (in welk geval het gebied het ruimst is, gedefinieerd in de eerste paragraaf van dit artikel) en de Producten die door Andere Verkopers worden verkocht. indien het grondgebied kleiner is volgens de details van de tweede alinea van deze sectie).

5.-CLIËNT

De Carethy-marktplaats is alleen bedoeld voor personen die ouder zijn dan 18 jaar of de wettelijke leeftijd hebben volgens de wetgeving die op hen van toepassing is, die in het gebied wonen (zoals hieronder gedefinieerd).

De zakelijke of professionele klant die actief is in het Gebied kan ook aankopen doen in de Carethy Marketplace onder de specifieke voorwaarden van Carethy voor B2B-transacties die kunnen worden geraadpleegd hier. Bij gebreke daarvan zijn deze Algemene Voorwaarden van toepassing.

6.- VERPLICHTINGEN VAN DE VERKOPER EN DE KLANT / GEBRUIKER

6.1.- Via de eMarketplace kan de Klant Producten kopen die door Carethy of door Andere Verkopers worden verkocht, en in elk geval de De Klant sluit rechtstreeks een contract af met de Verkoper die in elk van de Producten wordt vermeld.

Bijgevolg wijst Carethy elke verantwoordelijkheid af die voortvloeit uit de transacties uitgevoerd tussen de Klant en de Andere Verkopers.

6.2.-Elke Verkoper verbindt zich ertoe om aan de Klant en/of Gebruiker alle nodige informatie te verstrekken met betrekking tot de Producten die via de eMarketplace worden aangeboden, evenals die van de geplaatste bestellingen. Carethy is niet verantwoordelijk voor de tijdelijke niet-naleving van deze Algemene Voorwaarden in geval van overmacht en in geval van schuld van de Klant, van een andere Verkoper of van een onvoorziene gebeurtenis door een persoon buiten het contract.

6.3.-De Klant en/of Gebruiker verbindt zich ertoe de bestelformulieren en elk ander formulier, volgens de aangegeven instructies en naar waarheid in te vullen. De Klant stemt er ook mee in om de prijs van het Product te betalen, met de bijbehorende belastingen en verzendkosten, altijd in overeenstemming met het definitieve aanbod dat hij van de Verkoper heeft ontvangen.

6.4.-We raden u aan een kopie te bewaren van de gegevens met betrekking tot de gekochte Producten. Carethy is niet verantwoordelijk voor de gevolgen en schade veroorzaakt door het verlies van de door de Klant opgegeven gegevens.

6.5.- Carethy is niet verantwoordelijk voor de gevolgenen schade die kunnen voortvloeien uit een oneigenlijk gebruik van de Producten die via de eMarketplace worden verkocht.

7.- INFORMATIE OVER DE PRODUCTEN

7.1.- Alle producten die op de Carethy Marketplace op de markt worden gebracht, zijn nieuw (behalve voor producten uit de sportcategorie waarvan uitdrukkelijk is aangegeven dat ze moeten worden gereviseerd).

7.2.- Carethy biedt een gedetailleerde beschrijving van de producten die zijn opgenomen in de eMarktplaats in overeenstemming met de technische beschrijvingen van haar leveranciers en de andere verkopers. Evenzo omvat het de informatie met betrekking tot de handelsnaam, handelsmerken of onderscheidende tekens van de Producten om de Klant en/of Gebruiker zo goed mogelijk te informeren. Deze beschrijving kan foto's, video's of illustraties bevatten die een karakter hebben alleen maar indicatief maar in geen geval uitputtend en daarom is Carethy niet verantwoordelijk voor eventuele fouten die hieruit kunnen voortvloeien.

7.3.- De aanbiedingen gepubliceerd in de eMarktplaats Ze bevatten een gedetailleerde beschrijving van de voorwaarden ervan (zoals de toepasselijke prijs of de informatie met betrekking tot het aangeboden Product).

7.4.- Lees de beschrijvingen van de Producten aandachtig door voordat u besluit ze te kopen. Als u vragen heeft over een Carethy-product, neem dan vóór aankoop contact met ons op. In het geval van Producten van Andere Verkopers, kunt u contact met hen opnemen via de middelen die elk van hen u voor dit doel ter beschikking stelt.

8.- EEN BESTELLING MAKEN

8.1.- Om een ​​bestelling te kunnen plaatsen, moet de Klant minstens 18 jaar oud zijn en in het Gebied wonen.

8.2.-De Gebruiker kan zich registreren op de Website, in de sectie 'Account aanmaken'. Hiervoor moet u verplicht de benodigde persoonsgegevens invoeren. Deze registratie geeft de gebruiker toegang tot de website en de verwerving vanproducten.

8.3.-Bestellen bestaat uit het selecteren van een of meer artikelen en door op de knop 'Toevoegen aan mijn winkelwagen' te klikken, worden ze opgenomen in 'Mijn winkelwagen' van de virtuele aankoop. Nadat alle gewenste artikelen aan de winkelwagen zijn toegevoegd, moet u deze openen, de artikelen en het aantal eenheden bekijken, het gewenste type transport selecteren en op 'Aankoop verwerken' klikken. Vervolgens kan de Gebruiker kiezen tussen 'Kopen als Gast' (indien hij zich nog niet eerder op de Website heeft geregistreerd) waar hij zijn persoonlijke gegevens moet invullen, de verzendgegevens en de gegevens die overeenkomen met de betaalmethode, of de Gebruiker die u kunt voer ook het aankoopproces uit door op 'Ga naar mijn account' te klikken, waar u uw persoonlijke gegevens niet opnieuw hoeft in te vullen. In beide gevallen,

8.4.-Alle bestellingen zijn onderhevig aan acceptatie door elke Verkoper. Binnen 24 uur na het plaatsen van de bestelling ontvangt de Klant een e-mail ter bevestiging dat het contract is gesloten (hierna 'Orderbevestiging'), op voorwaarde dat de Klant ons zijn e-mailadres heeft verstrekt in zijn persoonlijke gegevensformulier. Carethy is niet verantwoordelijk voor fouten en niet-functionaliteit van het e-mailadres dat door de Klant en/of Gebruiker is opgegeven voor het verzenden van de Orderbevestiging.


9.-BESCHIKBAARHEID (ALLEEN VAN TOEPASSING OP CARETHY-PRODUCTEN)

Bestellingen geplaatst bij Carethy is dat zo afhankelijk van de beschikbaarheid van het Product door de leveranciers van Carethy.

In het geval dat het Product niet op voorraad is, verslechterd is of niet de verwachte kwaliteit heeft, wordt de Klant geïnformeerd en wordt er een voorstel gedaan voor alternatieve producten / nieuwe leveringsdata. Indien de Klant het voorstel niet aanvaardt, zal het bedrag van de bestelling terugbetaald worden via dezelfde betaalmethode, binnen een maximum termijn van 14 dagen vanaf de dag van registratie van de melding.

De teruggave van deze bedragen is de limiet van de verantwoordelijkheid van Carethy jegens de Klant, indien het onmogelijk is om de bestelde Producten te leveren.

10.- ANNULERING OF WIJZIGING VAN BESTELLINGEN

10.1. Tijdens het aankoopproces kan de Klant producten toevoegen aan of verwijderen uit de winkelwagen totdat het proces is voltooid.

10.2. Annulering, verlenging van de bestelling of verwijdering van artikelen. Zodra de aankoop is gedaan, moeten zowel de annulering, de verlenging als de verwijdering van artikelen rechtstreeks met Carethy of met de juiste andere verkoper worden afgehandeld. Alleen in het geval van Carethy:Ze kunnen bestellingen annuleren, artikelen toevoegen of verwijderen in een bestelling als deze nog niet is verzonden en het logistiek mogelijk is. Bij het toevoegen van producten betaalt de Klant het bedrag correspondent naar het resultaat van de wijziging. In geval van annulering ofeliminatie van artikelen de terugbetaling van het geld aan de klant zal gebeuren via dezelfde betalingsmethode die wordt gebruikt. In het geval van producten die door andere verkopers worden verkocht, moet de klant contact met hen opnemen via hun gebruikersbestellingen-contactgedeelte om de gewenste wijziging te beheren. In het geval dat een annuleringsverzoek wordt afgewezen vanwege onmogelijkheid, logistiek, kan de Klant gebruik maken van zijn herroepingsrecht zoals bepaald in Voorwaarde 16. Evenzo kan de Klant zijn onenigheid uitdrukken of gebruik maken van de garanties zoals hieronder beschreven in deze document.

10.3. Nadat de bestelling is geplaatst, kunnen de aankoopgegevens (zoals de verzendmethode, het afleveradres of de ontvangstcontacten) alleen worden gewijzigd door rechtstreeks contact op te nemen met de betreffende verkoper via het gebruikersgedeelte - mijn bestellingen - contact (met de overeenkomstige verkoper ).In het bijzonder voor de Carethy-verkoper wordt de wijziging van het leveringsadres alleen geaccepteerd als dit logistiek mogelijk is en de bestelling het magazijn niet heeft verlaten.

10.4. Wijzigingen aan de bestelling kunnen leiden tot een wijziging van het totale bedrag die zou leiden tot een verhoging van de verzendkosten als het bedongen minimum niet wordt bereikt, of tot de eliminatie van genoemde kosten als het totale bedrag gelijk is aan of groter is dan het minimum. aangegeven op de Website.

In ieder geval zal de Klant al deze zaken bespreken met de corresponderende Verkoper, en Carethy neemt niet meer verantwoordelijkheid op zich dan die welke overeenkomt met hem als Verkoper, waarbij in elk geval de corresponderende Andere Verkoper verantwoordelijk is.

11.- PRIJZEN

11.1.- De prijzen van de Producten die op de eMarketplace worden vermeld, worden door elke Verkoper bepaald in de valuta die overeenkomt met elk land van het Territorium (gespecificeerd op elke website van het eMarketplace-platform die in deze koppeling), en inclusief btw of andere toepasselijke belastingen volgens de geldende wetgeving op het moment van contractering, maar exclusief verzendkosten. De prijs van de producten varieert dynamisch om de evolutie van de markt te volgen en zo de beste aanbiedingen op de Carethy Marketplace te kunnen publiceren. Op het moment dat de aankoop wordt gegenereerd, aanvaardt de klant de prijs van het Product, daarom kunnen eventuele prijsvariaties niet worden gerestitueerd.

11.2.- Verzendkosten worden bepaald door elke verkoper en worden over het algemeen gedragen door de klant, tenzij een verkoper besluit deze op zich te nemen of gratis verzendkosten aanbiedt vanaf een minimaal aankoopvolume.

Verzendkosten worden bepaald tijdens het contractproces, afzonderlijk van de prijs van het product gedetailleerd. Indien de Gebruiker, zodra deze precies bekend zijn, de aankoop niet wenst te doen, kan hij dit kosteloos doen. Op annulering zijn de bepalingen van paragraaf 10.2 van toepassing. van deze Voorwaarden.

De som van de verzendkosten en het bedrag van het Product is de totale te betalen prijs die aan de Klant zal worden getoond voorafgaand aan de formalisering van het contract.

11.3.- In het contractproces accepteert de klant de totale prijs wanneer hij op de knop 'Nu kopen' drukt.

11.4.- We behouden ons het recht voor om de bestelling in rekening te brengen vanaf de Orderbevestiging.

12.- BETALING VAN DE PRODUCTEN

12.1.- De betaling van de gekochte Producten door van Carethy Marktplaats ik weet zal effect hebbendoor een veilige loopbrug van online betaling dat Carethy heeft gecontracteerd met Stripe Payments Europe, Ltd en Iers bedrijf, zodat de door de Klant op het moment van betaling verstrekte informatie door dit bedrijf wordt verwerkt en Carethy daarom geen toegang heeft tot deze gegevens of deze gegevens niet opslaat.

- Kaart betaling van krediet debet:

Als u ervoor kiest om met de kaart te betalen, wordt de bestelling van de klant pas verwerkt nadat de betaling is geautoriseerd door uw bank of spaarbank. Online betaling met creditcard vindt plaats via het "Secure Socket Layer"-beveiligingssysteem, dat uw bankgegevens versleutelt wanneer ze via internet worden verzonden. Om veiligheidsredenen controleert Carethy allesdebestellingen betaald met bankkaart. We accepteren American Express, Maestro-kaarten en alle Visa en Mastercard die zijn geregistreerd in het beveiligde betalingssysteem Verified by Visa. Bovendien zal de Klant voor elke bestelling waarvan het bedrag hoger is dan een door Carethy vastgestelde schaal, om een ​​identiteitsbewijs worden gevraagd dat moet worden verzonden naar het e-mailadres dat is vermeld in onze contactgegevens.

12.2.-Alleen in het geval dat de verkoper Carethy is, heeft de Klant de volgende aanvullende betaalmethoden tot zijn beschikking:

- Betaling via overschrijving:

De Klant dient de overschrijving te doen op de rekening die te zijner tijd zal worden aangegeven. Aan het einde van de bestelling ontvangt de Klant een automatische e-mail met de gegevens van de bankrekening waarop de storting moet worden gedaan. Als concept van de overdracht moet u de referentie vermelden die aan het einde van de bestelling wordt vermeld. Als je deze referentie niet hebt aangegeven, wordt de bestelling geannuleerd en wordt het geld binnen een termijn van maximaal 14 kalenderdagen teruggestort. Deze betaalmethode heeft een meerprijs van € 2,95 (valuta volgens wijziging).

- Betaal met Paypal:

Met PayPal kunt u direct betalen zonder financiële gegevens op internet te communiceren. Versleutel automatisch vertrouwelijke gegevens met behulp van de beste technologieën die op de markt beschikbaar zijn. Deze betaalmethode heeft een meerprijs van € 2,50 (valuta volgens wijziging)

- Punten:

De punten zijn het door Carethy uitgegeven saldo dat de Gebruiker promotioneel ontvangt na verschillende mogelijke acties en dat hij alleen op de Website kan gebruiken. Ze kunnen worden gebruikt in een of meer aankopen totdat het bedrag van hetzelfde is opgebruikt. Als het totale bedrag van de bestelling niet wordt bereikt, kan de betaling worden voltooid met een andere vorm van betaling dan hierboven vermeld. In geval van retournering van Gekochte producten met punten, de terugbetaling van bedrag ik weet zal optreden door een verhoging van genoemde punten beschikbaar in uw account van opdrachtgever op de Website. Punten zijn persoonlijk en niet overdraagbaar en niet inwisselbaar voor geld.

12.3.- De Klant kan de factuur voor de geplaatste bestelling opvragen door contact op te nemen met de desbetreffende Verkoper, met vermelding van de factuurgegevens. De Klant machtigt de Verkopers om de factuur elektronisch op te stellen en per e-mail naar hen te verzenden. De klant heeft het recht om de toestemming voor elektronische facturering in te trekken door contact op te nemen met de Carethy-klantenservice of de overeenkomstige verkoper via hun gebruikersgebied.

13.- LEVERING VAN DE PRODUCTEN

13.1.- De Verkoper zal de Producten aan de Klant leveren op het leveringsadres dat wordt vermeld in het door de Klant verstrekte formulier met persoonsgegevens, dat binnen de grenzen van het Gebied moet liggen.

13.2.- De geschatte leveringsdatum is de datum die wordt aangegeven op het web, in het bestand van elk Product. Dit is een geschatte datum, aangezien deze kan variëren afhankelijk van de beschikbaarheid van het Product en de gekozen transportservice. Deze datum kan ook gewijzigd worden in geval van een incident met de voorraad van de producten of met de transportdienst. In beide gevallen wordt naar een oplossing gezocht voor de Opdrachtgever.

13.3.-Wanneer de levertijd in dagen wordt aangegeven, moet worden begrepen dat het werkdagen zijn, dus zaterdagen en zondagen en feestdagen uitgezonderd. Indien om welke reden dan ook die aan de Verkoper kan worden toegeschreven, deze termijn wordt overschreden, zal het incident aan de Klant worden gecommuniceerd en zullen alternatieve oplossingen worden voorgesteld..

13.4.-Verzendkosten worden vermeld op het moment van bestelling of, in het geval van Producten die door Carethy worden verkocht, zodra de kortingen (punten-coupons-campagnes en acties) zijn toegepast. Nadat de betaling is gedaan, is het niet mogelijk om de vervoersdienst te wijzigen.

13.5.-De Klant gaat ermee akkoord dat hij of een andere aangewezen persoon op het aangegeven adres aanwezig is om het pakket in ontvangst te nemen. In het geval dat het niet de eerste keer is, zal de vervoerder nog een keer aandringen. Als de bestelling nog steeds niet kan worden afgeleverd, wordt deze teruggestuurd naar de Verkoper, met als gevolg teruggave aan de Klant van de gedane betaling verminderd met de kosten voor het terugzenden van de Producten, die voor rekening van de Klant komen, evenals een tweede verzending indien dit gebeurt. .

13.6.- In ieder geval zal de levering plaatsvinden binnen een periode van maximaal 30 dagen vanaf de aankoop, behoudens uitzonderingen die uitdrukkelijk zijn meegedeeld op het moment van aankoop.

13.7.- Het risico van de Producten gaat over op het moment dat de Klant het Product fysiek in bezit krijgt.

13.8.- De Klant verwerft de eigendom van de Producten wanneer Carethy de volledige betaling voor de geplaatste bestelling heeft ontvangen.

13.9.- Als er douanekosten worden gegenereerd, bepaald door het land van bestemming van de klant, zijn deze de verantwoordelijkheid van de klant, die de kosten accepteert op het moment van aankoop. In alle Zuid-Amerikaanse landen is Carethy niet verantwoordelijk voor eventuele extra kosten die worden gegenereerd bij de douane of van de acties van de douane van het land volgens de huidige belastingwetgeving. Bijgevolg, als deze acties een retentie van de goederen en/of vertraging in de levering van de goederen met zich meebrengen, ziet de klant af van het verzoeken van de terugbetaling van de bestelling bij Carethy.

13.10 - Afhalen in de faciliteiten van de Verkoper (alleen voor Producten verkocht door Carethy)

Carethy biedt klanten die in de buurt van onze logistieke faciliteiten wonen de mogelijkheid om hun bestelling gratis op te halen (€ 0 verzendkosten). Om zijn pakket in de winkel op te halen, moet de klant naar Calle Monturiol 28, 08210, Barberá del Vallés (Barcelona), van maandag tot en met vrijdag van 08.00 uur tot 16.00 uur, in het bezit zijn van een geldig identiteitsbewijs en het bestelnummer dat in de bevestigingsmail staat.

14.- NIET-CONFORMITEIT OP HET MOMENT VAN ONTVANGST

14.1. Op het moment van levering van het pakket dient de Klant de leveringsbon te ondertekenen. Dit document is het bewijs van levering door de Verkoper en de ontvangst door de Klant. Geen enkel geschil met betrekking tot de levering zelf is mogelijk als dit document is ingevuld en ondertekend.

14.2. In geval van Als de bestellingen de klant niet bereiken, beschadigd aankomen of niet overeenkomen met de informatie die door de overeenkomstige verkoper is verstrekt op het moment van aankoop, heeft de klant het recht om rechtstreeks bij de verkoper te claimen.

Carethy zal alleen bemiddelen in situaties van onenigheid tussen de Klant en een Andere Verkoper in het geval dat de Klant Carethy rechtstreeks aanspreekt en tot een periode van 30 (dertig) dagen na het moment van aankoop. Aan het einde van deze periode zal Carethy niet ingrijpen en deze situatie moet door de Klant rechtstreeks en autonoom worden beheerd met de Verkoper met wie zij een overeenkomst heeft gesloten.

De tussenkomst van Carethy in het geschil tussen de Klant en de Andere Verkoper zou zijn in haar hoedanigheid van bemiddelaar om te proberen te bemiddelen en voor beiden een bevredigende oplossing te vinden, zonder in ieder geval de verantwoordelijkheid van de Weder te nemen.Verkoper noch de gevolgen ervan en altijd met het doel van de tevredenheid van de partijen en de nakoming van de toepasselijke regelgeving.

14.3. Carethy neemt alleen deel aan het proces van expeditie en levering van de Producten die het verkoopt en is als Verkoper verantwoordelijk om te reageren op de status van zijn Producten met de reikwijdte die in deze Algemene Voorwaarden is voorzien, maar aanvaardt geen enkele verantwoordelijkheid voor de status van de bestellingen aan andere verkopers.

Carethy behoudt zich echter het recht voor om alles of een deel van wat door de klant wordt geclaimd terug te betalen in het geval dat de andere verkoper de terugbetaling weigert en Carethy om welke reden dan ook naar eigen goeddunken van mening is dat het gemak van het doen van de terugbetaling is. Genoemde terugbetaling door Carethy zal in geen geval afdwingbaar zijn door de andere Verkoper of door de Klant, aangezien het een bevoegdheid en geen verplichting is die in geen geval de aanvaarding van enige vorm van verantwoordelijkheid voor Carethy inhoudt.

15.- PRODUCTGARANTIE. GEBREK AAN CONFORMITEIT

vijftien.1.- Alle aangeboden producten op de Markt van Carethy heeft de wettelijk voorziene garantie. De verkopers gaan de verbintenis aan om een ​​nieuwe te vervangen of de overeenkomstige betaling te doen als een van hun producten binnen een bepaalde periode een fabricagefout vertoont. twee (2) jaar vanaf levering van het Product, hoewel het bewijs van het gebrek moet worden geleverd in overeenstemming met de bepalingen van sectie 15.5. In dit geval zijn alle kosten voor het retourneren van het Product en het verzenden van het nieuwe Product of hetzelfde gerepareerde product voor rekening van de desbetreffende Verkoper. De Refurbished Producten hebben een garantie van twaalf (12) maanden en, omdat ze uniek zijn, zullen ze niet door andere worden vervangen, maar het bedrag hiervan zal worden terugbetaald in geval van retournering.

15.2.- Tenzij anders bewezen, wordt levering geacht te hebben plaatsgevonden op de dag die op de factuur staat of op de leveringsbon indien deze later is.

15.3.- Om de garantie effectief te laten zijn, dient het aankoopbewijs binnen de gestelde wettelijke termijn te worden overlegd.

15.4.-De Verkoper zal gedurende een periode van twee jaar reageren op het gebrek aan overeenstemming. De consument moet het gebrek aan overeenstemming van het Product melden aan de Verkoper die het heeft verworven, binnen 2 maanden nadat hij er kennis van heeft genomen via de telkens vermelde contactgegevens. Als dit niet het geval is, of als het Product bij Carethy is gekocht, kan de Klant het onenigheid melden per e-mail of door contact op te nemen met het telefoonnummer dat is vermeld in het gedeelte Identificatiegegevens van deze Algemene Voorwaarden.

15.5.-Tenzij het tegendeel bewezen is, wordt aangenomen dat het gebrek aan overeenstemming dat zich manifesteerde in de zes maanden na de levering van het Product, reeds bestond bij de levering van de zaak, behalve wanneer dit vermoeden onverenigbaar is met de aard van het Product of de aard van het gebrek van conformiteit. Vanaf de zesde maand wordt dezelfde procedure gevolgd, hoewel er geen vermoeden zal zijn dat het product een defect heeft opgelopen, en dit einde moet worden getest door de Gebruiker en/of Klant.

15.6.- Er is overeenstemming van de Producten met het contract en daarom is de Verkoper niet verantwoordelijk voor gebrek aan overeenstemming wanneer de Producten op de Website:

a) Ze voldoen aan de beschrijving van de Verkoper en bezitten de kwaliteiten van het Product dat de Verkoper heeft gepresenteerd.

b) Geschikt zijn voor het gebruik waarvoor de Producten van hetzelfde type gewoonlijk zijn bedoeld.


c) Ze zijn geschikt voor elk bijzonder gebruik dat door de consument en gebruiker wordt verlangd wanneer dit ten tijde van het sluiten van de overeenkomst aan de verkoper is medegedeeld.

d) De gebruikelijke kwaliteit en prestatie weer te geven van een Product van hetzelfde type dat de consument en gebruiker redelijkerwijs mogen verwachten, rekening houdend met de aard van het Product.

e) De Producten zullen voldoen aan de vereisten van de geldende wetgeving, ongeacht hun bestemming. Het is in ieder geval aan de Klant om te controleren of de Producten binnen de toepasselijke limieten vallen voor de invoer en het gebruik van de Producten die zijn gekocht in het land van verbruik.

15.7.- Evenmin is de Verkoper aansprakelijk voor enig gebrek aan overeenstemming waarvan de Klant op de hoogte was of niet had kunnen negeren op het moment van het sluiten van het contract (dat wil zeggen op het moment van aankoop).

15.8.-De Klant kan de reparatie van het Product, de vervanging ervan, de prijsvermindering of de ontbinding van het contract eisen als het Product niet in overeenstemming is met de aankoop. De reparatie en vervanging zijn gratis voor de Klant, inclusief verzendkosten en kosten in verband met arbeid en materialen. In het geval dat de Klant zijn recht op reparatie of vervanging uitoefent, zal de overeenkomstige Verkoper een ontvangstbewijs afleveren met de leveringsdatum en het gebrek aan overeenstemming dat de uitoefening van dit recht heeft veroorzaakt. De terugbetaling of vervanging van het product zal zo snel mogelijk plaatsvinden en in ieder geval binnen 14 dagen na de datum waarop de verkoper contact opneemt met de klant om te bevestigen dat de terugbetaling of vervanging van het niet-conforme product gepast is.

15.9.-De prijsvermindering is evenredig met het verschil tussen de waarde die het Product zou hebben gehad op het moment van levering. De Klant kan geen vervanging eisen in het geval van Niet-verbruikbare Producten.

15.10.-De garantie omvat geen schade veroorzaakt door nalatigheid, stoten, gebruik of onjuiste manipulatie, ongeschikte spanning, elektrische ongevallen, installatie en / of gebruik niet in overeenstemming met de gebruiksaanwijzing of niet uitgevoerd door de bevoegde technische dienst indien van toepassing, of materialen of bederfelijke producten, onderhevig aan slijtage als gevolg van normaal of verbruiksgoederen. Evenzo is de verkoper niet aansprakelijk voor gebrek aan overeenstemming waarvan de gebruiker op de hoogte was of niet had kunnen negeren op het moment van het sluiten van het contract.

15.11.- Van de garantie zijn uitgesloten:

a) Producten die zijn aangepast of gerepareerd door de Klant of door een andere persoon dan de leverancier of fabrikant.
b) Als de productgarantiegegevens of het aankoopbewijs zijn gewijzigd of gewijzigd.
c) Goederen die snel kunnen bederven of verouderen.
d) Elk ander goed indien de Klant geen aankoopbewijs heeft.

De garantie voor gereviseerde producten is onderworpen aan de bepalingen van het eerste deel van deze Voorwaarde 15.

De Klant zal al deze kwesties bespreken met de corresponderende Verkoper, zodat Carethy vrijgesteld is van elke aansprakelijkheid, behalve in het geval van een Product dat door Carethy wordt verkocht.

16.-RETOUREN EN PRODUCTUITWISSELING. HERROEPINGSRECHT

16.1.- Verkeerd product: Als het geleverde product niet overeenkomt met het gevraagde in de bestelling, moet u de verkoper onmiddellijk op de hoogte stellen via de contactsectie van uw klantengedeelte en de verkoper zal uw incident zo snel mogelijk verwerken.

16.twee.- Krachtens van huidige wetgeving, de Klant heeft de recht op vrij en zonder rechtvaardiging oplossen contract met verkopers binnen 14 (veertien) kalenderdagen beginnend van de datum van ontvangst van het Product, behalve: wat maakt zich zorgen van een product wat is uitgesloten van de mogelijkheid van retourneren in overeenstemming met de bepalingen van het laatste lid van deze Algemene Voorwaarde.

Onder de datum van ontvangst van het Product wordt verstaan ​​de datum waarop de Klant of een door de Klant aangewezen derde, niet zijnde de vervoerder, het Product materieel in bezit heeft gekregen, of in het geval dat de bestelling van de Klant bestond uit meerdere geleverde Producten afzonderlijk, de datum waarop de Klant of een door de Klant aangewezen derde, niet zijnde de vervoerder, het laatste van die Producten materieel in bezit heeft gekregen.

Om aan de herroepingstermijn te voldoen, volstaat het dat de mededeling met betrekking tot de uitoefening door u van dit recht wordt verzonden voordat de overeenkomstige termijn verstrijkt.

16.3.- De terugzending van de Producten is de verantwoordelijkheid van de Klant, die de terugzending van de Producten die van elk van hen zijn gekocht rechtstreeks met de corresponderende Verkoper moet coördineren.

Tenzij de Verkopers uitdrukkelijk akkoord gaan om de kosten van terugzending te dragen, De klant moet de directe kosten van het terugzenden van de goederen dragen (de verzendkosten die hij betaalde toen hij het product kocht, worden terugbetaald) en alleen de klant is verantwoordelijk voor de waardevermindering van de goederen als gevolg van een andere behandeling dan die nodig zijn om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.

Tenzij de Verkopers komen naar voren om zo te de goederen zelf ophalen, moet de klant retourneren de producten naar de Verkopers binnen 14 (veertien) dagen vanaf de datum waarop u uw beslissing om terug te keren heeft meegedeeld.

De verkoper zal het betaalde bedrag voor de geretourneerde producten terugbetalen binnen een termijn van maximaal 14 (veertien) dagen vanaf de datum waarop deze laatste de ontvangst en conformiteit van de bestellingen die door de klant of de klant aan de verkoper de documentatie die de retourzending bewijst.

16.4.- In het geval van een product gekocht bij Carethy, kan de klant het herroepingsrecht uitoefenen door Carethy E-Commerce SL op de hoogte te stellen op het adres Calle Monturiol 28, 08210, Barberá del Vallés (Barcelona), op 93.396.71.72 verlenging 100, en zijn beslissing om het contract te herroepen meedelen door een ondubbelzinnige verklaring. Deze ondubbelzinnige verklaring kan worden afgelegd door naar het gedeelte 'Contact' van de Website te gaan of door een e-mail te sturen naar: [email protected]. Als u van deze mogelijkheid gebruik maakt, zullen wij u onverwijld op een duurzame drager (bijvoorbeeld per e-mail) op de hoogte stellen van de ontvangst van de herroeping.

Om Producten correct te retourneren, is het noodzakelijk om de volgende richtlijnen te volgen:

  1. a) Er moet contact worden opgenomen met de klantenservice via het contactformulier op de website https://www.carethy.es/contactar of via een e-mail naar: [email protected].

U kunt ons ook telefonisch of via whatsapp op de website bereiken.

  1. b) Met het door de klantenservice verstrekte retourdocument naar behoren afgedrukt en ingevuld, zullen we doorgaan met de relevante retour inclusief het document in het pakket dat moet worden geretourneerd naar onze faciliteiten op Calle Monturiol 28, 08210, Barberá del Vallés (Barcelona).
  2. c) De Producten dienen in hun originele doos/verpakking te worden geretourneerd. Als dit niet mogelijk is, gebruik dan een doos van dezelfde kwaliteit, zodat het transportbedrijf geen etiketten op het product plakt.
  3. d) De Producten mogen niet zodanig zijn gebruikt dat hun waarde wordt verminderd of aangetast.
  4. e) Bij aankomst in ons magazijn wordt de status van de Producten beoordeeld. Als ze niet voldoen aan de voorschriften en voorwaarden die zijn vastgesteld voor retourzendingen en hun staat niet correct is, behouden wij ons het recht voor om een ​​lager bedrag te betalen voor het beschadigde product of de beschadigde producten.

Carethy zal aan de Klant alle ontvangen betalingen terugbetalen, inclusief de leveringskosten (met uitzondering van de extra kosten die voortvloeien uit de keuze door de Klant voor een andere leveringsmethode dan de goedkopere gewone leveringsmethode die aan Carethy is verstrekt. aangeboden) zonder onnodige vertraging en in ieder geval niet later dan 14 kalenderdagen vanaf de datum waarop de Klant op de hoogte is gesteld van zijn beslissing om de aankoop te herroepen. De terugbetaling zal worden gedaan met hetzelfde betaalmiddel dat de Klant voor de eerste transactie heeft gebruikt. U maakt geen kosten als gevolg van de restitutie. Niettegenstaande het voorgaande behoudt Carethy zich het recht voor om de terugbetaling op te schorten totdat de goederen zijn ontvangen, of totdat de Klant het bewijs van retournering heeft voorgelegd,

16.5.- In het geval van Producten die zijn verkregen van Andere Verkopers, moet de Klant rechtstreeks contact met hen opnemen om hun herroepingsrecht uit te oefenen, via hun contactgedeelte voor gebruikersbestellingen (met de overeenkomstige andere verkoper).

16.6.- Producten uitgesloten van het herroepingsrecht. Ze zijn uitgesloten van het herroepingsrechtde producten van eten, drinken, schoonmaken en persoonlijke hygiëne. Evenzo worden uitgesloten:

  1. a) Gepersonaliseerde goederen.
  2. b) Goederen die snel kunnen bederven of verouderen.
  3. c) Verzegelde goederen die om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne niet geschikt zijn om te worden geretourneerd en waarvan de verzegeling na levering is verbroken.

16.7. Elke claim die na 14 dagen vanaf de leveringsdatum wordt ingediend, kan niet worden behandeld, behalve voor de bepalingen van Voorwaarde 15 hierboven (PRODUCTGARANTIE. GEBREK AAN CONFORMITEIT).

17.- OPMERKINGEN

Alle meningen geschreven door de Klanten worden gecontroleerd door het marketingteam van Carethy. Als de ontvangen meningen de wet, de ethiek of de goede zeden schenden of kunnen schenden (beledigende reclame, laster, beledigingen, opmerkingen uit de context ...), behoudt Carethy zich het recht voor om deze meningen te weigeren of te verwijderen.

18.- BESCHERMING VAN PERSOONLIJKE GEGEVENS

Carethy is verantwoordelijk voor de persoonlijke gegevens die gebruikers en klanten (hierna, gezamenlijk en zonder onderscheid, "consumenten") doorgeven via de eMarketplace, met de reikwijdte die is gedefinieerd in deze algemene contractvoorwaarden en het privacybeleid.

LDe persoonlijke gegevens van eMarketplace-klanten zullen worden behandeld in overeenstemming met de principes van transparantie, doelbinding, gegevensminimalisatie, nauwkeurigheid, integriteit en vertrouwelijkheid, evenals de rest van de verplichtingen en garanties die zijn vastgelegd in Verordening (EU) 2016 / 679 van de Europese Parlement en de Raad van 27 april 2016 betreffende de bescherming van natuurlijke personen en op basis van:

a)Wie is verantwoordelijk voor de verwerking van uw gegevens?

CARETHY E-COMMERCE, SL,met NIF B-67.129.486, met adres Calle Monturiol 28, 08210, Barberá del Vallés (Barcelona). Het telefoonnummer voor contact is 93.396.71.72-extensie 100 en het e-mailadres is [email protected].

b) Met welk doel verwerken wij uw persoonsgegevens?

We verwerken de informatie die u ons verstrekt om de gevraagde service te verlenen en hiervoor te factureren, klantenservice te bieden en u berichten te sturen over de gekochte of soortgelijke producten.

c) Wat is de herkomst van uw gegevens en welke categorieën gegevens verwerken wij?

De persoonsgegevens die wij zullen verwerken zijn uw identificatiegegevens die u ons verstrekt via het registratieformulier dat u vindt op de Website waar de eMarketplace zich bevindt.

d) Hoe lang bewaren we uw gegevens?

De verstrekte gegevens worden bewaard zolang de contractuele relatie voortduurt of gedurende de jaren die nodig zijn om te voldoen aan wettelijke verplichtingen.

e) Wat is de rechtmatigheid van de verwerking van uw gegevens?

De rechtsgrond die ons in staat stelt om uw persoonsgegevens te verwerken, hangt af van het doel waarvoor we ze verwerken en zou de volgende zijn: de uitvoering van het contract, omdat we van mening zijn dat we een gerechtvaardigd belang hebben, om te voldoen aan een wettelijke verplichting en omdat we hebben uw toestemming.

f) Zullen we uw gegevens delen met derden?

De gegevens die u ons verstrekt, worden niet aan derden doorgegeven, behalve in gevallen waarin er een wettelijke verplichting bestaat. Om echter bepaalde functies uit te voeren die nodig zijn voor het leveren van de dienst, kunnen uw gegevens worden verwerkt door derden die zullen optreden als gegevensbeheerders en die contractueel verplicht zijn om te voldoen aan hun wettelijke verplichtingen als gegevensverwerker, om de vertrouwelijkheid en informatie te behouden geheimhouding.

In deze zin worden consumenten geïnformeerd dat Carethy een gegevensverwerkingsovereenkomst heeft ondertekend met elk van de andere verkopers, waarbij Carethy, als verantwoordelijke voor consumentengegevens, met de andere verkopers de voorwaarden overeenkomt waaronder zij zullen optreden als behandelaars, altijd in strikte naleving met de bepalingen van de organieke wet 3/2018 van 5 december betreffende de bescherming van persoonsgegevens en de garantie van digitale rechten, en overeenstemmende regelgeving.

Op grond van genoemd contract voor behandelingsmanager hebben de gebruiker of klant, wanneer ze producten van andere verkopers koopt, toegang tot de persoonlijke gegevens van de consumenten en de transacties die via de eMarketplace zijn geformaliseerd voor zover dit strikt noodzakelijk is voor de uitvoering van het contract. van verkoop met de consument, in overeenstemming met de bepalingen van het bovengenoemde contract voor gegevensverwerkingsmanager, volgens de privacyverklaringen en met betrekking tot persoonlijke gegevens die verkopers en consumenten accepteren in hun contractproces met de eMarketplace en Carethy, en zonder dat in geen geval doet de samenwerking tussen Carethy en de Andere Verkopers afbreuk aan een van de rechten die de Wet consumenten ter zake garandeert.

Evenzo, en om u de gecontracteerde diensten aan te bieden, hebben de betalings- en transportbeheerbedrijven waarmee Carethy en de andere verkopers een samenwerkingsovereenkomst en het bijbehorende contract voor gegevensverwerkingsmanager hebben, en wiens identiteit u verstrekt, toegang tot uw gegevens. zal worden geïnformeerd tijdens het aankoopproces.

g) Internationale gegevensoverdracht:

Naar verluidt zijn sommige van de in de vorige paragraaf genoemde dienstverleners als gegevensbeheerders mogelijk buiten de Europese Economische Ruimte ('EER') gevestigd. Wel wordt een passend niveau van bescherming van persoonsgegevens gegarandeerd.

h) Rechten: u bent de eigenaar van de volgende rechten op uw persoonsgegevens:

- Recht op inzage in persoonsgegevens.

- Recht om de rectificatie ervan te vragen.

- Recht om de verwijdering ervan aan te vragen.

- Recht om de beperking aan te vragen.

- Recht op verzet tegen uw behandeling.

- Recht op gegevensoverdraagbaarheid.

- Intrekking van de gegeven toestemming.

- Recht om niet het onderwerp te zijn van geïndividualiseerde beslissingen.

Om uw rechten uit te oefenen, moet u ons een schriftelijke mededeling per e-mail sturen naar het adres [email protected].

Evenzo informeren wij u dat u de bescherming van uw rechten kunt aanvragen bij het Spaanse agentschap voor gegevensbescherming, gevestigd in Calle de Jorge Juan, 6, 28001 Madrid.

* Om ons volledige privacybeleid te zien, klik op hier.

19.- INTELLECTUEEL EN INDUSTRIEEL EIGENDOM

19.1.- "Carethy en" Biuky "," zijn handelsmerken die zijn geregistreerd door het Bureau voor Intellectuele Eigendom van de Europese Unie, dus elk gebruik ervan of een soortgelijk identificatieteken dat verwarring kan veroorzaken over hun oorsprong of eigendom door derden zonder voorafgaande kennisgeving is verboden. uitdrukkelijke toestemming.

19.2.- De websiteswww.carethy.esYwww.biuky.eszijn domeinen geregistreerd door Carethy. Evenzo behoren de Intellectuele Eigendomsrechten met betrekking tot de software en de inhoud van de Website toe aan Carethy of haar licentiegevers.

19.3.-Bijgevolg is de gehele of gedeeltelijke reproductie van de Website uitdrukkelijk verboden. Het is ook niet toegestaan ​​om de inhoud van de Website te publiceren, manipuleren of verspreiden zonder de uitdrukkelijke toestemming van Carethy of de rechtmatige eigenaar, in voorkomend geval.

20.- TOEPASSELIJK RECHT EN BEVOEGDE JURISDICTIE

20.1.- De huidige voorwaarden Algemeen en alle zaken met betrekking tot de interpretatie, naleving of gebrek aan naleving worden beheerst door de Spaanse wetgeving, onverminderd de toepassing van communautaire regelgeving en internationale verdragen, indien van toepassing.

20.2.- De contracten die zijn gesloten tussen de verkoper in kwestie en de Gebruikers en/of Klanten Ze worden geacht te zijn gehouden op de plaats waar de Gebruiker en/of Opdrachtgever, zijnde daarom bekwaam de rechtbanken van die plaats om eventuele conflicten tussen de partijen op te lossen, onverminderd de toepassing van communautaire voorschriften en internationale verdragen, indien van toepassing.

20.3.- Evenzo kunnen consumenten gebruik maken van het online platform voor geschillenbeslechting, via de link https://webgate.ec.europa.eu/odr

21.- MET BETREKKING TOT PROMOTIES EN COUPONS VOOR PRODUCTEN DIE DOOR CARETHY VERKOCHT ZIJN (NIET VAN TOEPASSING OP PRODUCTEN VAN ANDERE VERKOPERS OP DE eMARKTPLACE).

21.1.- Alle Carethy-promoties en coupons hebben een vervaldatum van één maand, tenzij de promotie anders aangeeft.

21.2.- Promoties die kortingsbonnen zijn, zijn altijd uitsluitend en uitsluitend van toepassing op de waarde van het Product, nooit op verzendkosten.

21.3.- Promoties die kortingsbonnen zijn, hebben altijd een minimum te consumeren bedrag, dat indien niet gespecificeerd € 60 zal zijn voor alle promoties.

21.4.- Carethy behoudt zich het recht voor om een ​​actie te annuleren aan die persoon die er onjuist gebruik van maakt, of die onder verschillende identiteiten talrijke eenheden van de actie verwerft.

21.5.-U kunt slechts één kortingsbon per aankoop gebruiken. Coupons kunnen niet worden gecombineerd met andere acties zoals aanbiedingen, kortingsprijzen of andere promotieacties.

21.6.- Nadat de bestelling is betaald, is het niet mogelijk om de coupons toe te voegen, te verwijderen of te wijzigen.

21.7.-Punten worden verzameld bij die aankopen waarbij kortingsbonnen of de punten zelf niet zijn gebruikt. Op de rekening van de Klant wordt een saldo opgebouwd dat bij een nieuwe bestelling kan worden ingewisseld. Punten kunnen worden ingewisseld voordat de bestelling wordt betaald. Punten vervallen twee maanden na de laatste activiteit, waarbij de laatste activiteit wordt beschouwd als de toevoeging van meer punten aan de verzamelde punten of het verbruik van een deel ervan. U kunt in geen geval een bestelling plaatsen voor een bedrag van € 0 of minder met punten.

21.8.- Coupons kunnen alleen worden toegepast op producten die door Carethy worden verkocht en geleverd.

21.9.- Opruimings- en/of Outlet-producten zijn uitgesloten van het gebruik van coupons.

22.- AFTER-SALES DIENSTEN EN CLAIMS

22.1.- Cada De Verkoper is verantwoordelijk voor de communicatie met zijn klanten en voor het aanbieden van de klantenservice en after-sales service die te allen tijde wettelijk vereist is.

22.2.- Als u met Carethy's after-sales service en klantenservice wilt spreken, kunt u ons een bericht sturen via het contactformulier, in de optie van de website "Contact" in "mijn bestellingen" in het gebruikersgedeelte.

Evenzo kunt u via onze contactgegevens van deze Algemene Voorwaarden uw klachten en claims indienen.

23.- GEPLANDE BESTELLINGEN - AUTOSHIP (ALLEEN VOOR PRODUCTEN VERKOCHT DOOR CARETHY)

23.1.-In Carethy kunt u nu geplande bestellingen doen, wat betekent dat u het eenmalig doet en u het ontvangt volgens de door u gevraagde periodiciteit. Bovendien heeft u altijd de beste actieve promotie op internet, zodat u geen kortingsbonnen hoeft in te voeren. De prijs van de producten varieert dynamisch om de evolutie van de markt te volgen en zo de beste aanbiedingen op onze pagina te kunnen publiceren. Op het moment dat de aankoop wordt gegenereerd, aanvaardt de klant de prijs van het product, daarom kunnen mogelijke prijsvariaties niet worden gerestitueerd.

23.2.- Om van deze service gebruik te maken, hoeft u tijdens het online aankoopproces alleen te vragen dat een bestelling wordt geserveerd met de frequentie die u bepaalt, binnen de marges die wij bieden.

23.3.- Wijziging van de inhoud van de bestelling: U kunt de inhoud van uw periodieke bestelmand wijzigen of vervangen zonder enige vorm van boete, zolang er een periode van minimaal 7 dagen zit tussen de kennisgeving van de wijziging en de verwachte datum van ontvangst van de producten .

23.4.- Houd er rekening mee dat de verzendkosten voor uw periodieke aankoop kunnen variëren, afhankelijk van de wijzigingen die u aanbrengt in uw winkelwagen.

23.5.-Annulering van periodieke inkoopzendingen: U kunt uw zendingen kosteloos annuleren met een marge van zes dagen voor de datum waarop u uw bestelling zou moeten ontvangen. Zeven dagen voor de vervaldatum van uw periodieke zending sturen wij u een herinneringsbericht met de mogelijkheid om de bestelling te annuleren.

Om een ​​geplande bestelling te annuleren, moet dit worden gedaan vanuit het gebruikersaccount in het menu Geplande bestellingen. De klant is als enige verantwoordelijk voor het tijdig annuleren of wijzigen van zijn bestellingen. U kunt te allen tijde contact opnemen met de klantenservice voor hulp of assistentie bij deze processen.

23.6.-U kunt geplande bestellingen ook pauzeren door deze niet één keer te ontvangen. Hierdoor wordt het bedrag van die bestelling niet in rekening gebracht, maar wordt het proces bij de volgende bestelling voortgezet.

23.7.- Momenteel kunnen bestellingen alleen worden geprogrammeerd voor producten die door Carethy worden verkocht, en deze service kan niet worden gecontracteerd voor producten van andere verkopers van de eMarketplace.


24.- YOGA GARANTIE (ALLEEN VOOR PRODUCTEN VERKOCHT DOOR CARETHY)

24.1. -Bij aankoop van een door Carethy op de markt gebracht product bestaat de mogelijkheid om de Yoga Garantie aan de bestelling toe te voegen.

De Yoga Garantie Bij deze service geniet je van de volgende voordelen:

- Retour binnen 30 dagen: De termijn voor het retourneren van de bestelling door de Klant wordt verlengd van 14 dagen naar 30 dagen. In het geval van een retourzending wegens herroeping, zijn de retourkosten voor rekening van de klant.

- Bezorgverzekering: Met deze service is de bestelling verzekerd. Als de bestelling in slechte staat aankomt, wordt ONMIDDELLIJK een nieuwe bestelling verzonden zonder kosten. Om de slechte staat van het Product te melden, stuurt de Klant afbeeldingen van hetzelfde als het is aangekomen via het formulier van de Website [https://www.carethy.es/contactar] (foto's van het ontvangen materiaal zoals de doos, het transportlabel en het betreffende Product worden gevraagd).

- Prioritaire klantenservice: Vragen worden als eerste beantwoord, een eerste reactie is gegarandeerd binnen een periode van maximaal 2 werkuren (maandag t/m vrijdag van 8:00 tot 20:00 uur GMT+1).

- Kennisgeving en opvolging van de bestelling: De Klant zal te allen tijde weten waar de bestelling is, ontvangt e-mails van het magazijn en informatie over het leveringsproces. De Yoga Garantie heeft geen invloed op het douane-inklaringsproces (zie punt 13 voor meer informatie over douane-inklaring).

24.2.- Herroepingsrecht van de Yogagarantie: De klant heeft het recht om de Yogagarantie-service te annuleren zolang de bestelling het magazijn niet heeft verlaten of niet heeft genoten van een van de bovengenoemde voordelen.

24.3.- Momenteel kan de yogagarantie alleen worden afgesloten voor producten die door Carethy worden verkocht en niet voor producten van andere verkopers van de eMarketplace.

 

Deze pagina is automatisch vertaald uit het Spaans. Als er enige twijfel over de interpretatieve tekst bestaat, is de Spaanse versie de meest voorkomende versie

Barcelona, 30 junivan 2021.

 

 

rtp
Heeft u hulp nodig?

Klantenservice

klantenservice
MF 9-18H