- Beschrijving
- Eigenschappen
- Ingrediënten
- Merk
Oogschaduw van dag naar nacht, nu tot wel 24 uur te dragen!
Beter dan ooit! Ons #1 poederoogschaduwpalet voelt nu boterzacht aan, kleurecht en heeft overgangstinten voor dag en nacht die zich opbouwen en mengen voor looks van zacht en elegant tot gedurfd en gedurfd.
Lichtgewicht hybride poeder- en crèmeformule die tot 24 uur blijft zitten.
Met quads in neutrale , romantische en gedurfde tinten. Wat je dag ook is, met deze paletten zit je goed.
Voordelen:
- Nu tot 24 uur gebruik Nieuwe hybride poeder- en crèmeformule.
- Gaat aan als een poeder, blijft zitten als een crème.
- Tonen van overgang van dag naar nacht.
- Zacht aanvoelend als boter.
- Echte kleurbeloning.
- Neutrale, romantische en gedurfde tinten.
- Verwijzing309978535072
-
Gewicht
4 gr
-
Merk
Revlon
-
Kleuren
Blauw , Purple , Bruin , Beige , Rosés
-
Kleur
Passionate , 505 Decadent , Siren , Seductive , Addictive , 555 Moonlite , 526 romantiek , 528 Gepassioneerd , 500 verslavend , 252 Zeemeermin , 530 Sexy
-
Hoeveelheid
4,8 gr
-
Product Soort
Oogschaduw
-
Productreeks
Revlon ColorStay
MICA, BOORNITRIDE, DIMETHICONE, SYNTHETISCHE FLUORFLOGOPITE, BISMUTH OXYCHLORIDE, CALCIUM ALUMINUM BOROSILICAAT, ZINKSTEARATE, POLYETHYLEEN, NYLON-12, DIISOSTEARYLMALATE
POLYGLYCERYL-4 ISOSTEARAAT, POLYMETHYL METHACRYLAAT, SILICA, METHICONE, TRIETHOXYCAPRYLYLSILANE, GEHYDROGENE LECITHINE, TRIMETHYLSILOXYSILICAAT, LAURYL PEG / PPGONE-18/18 METHICON
LAURYLMETHACRYLAAT / GLYCOLDIMETHACRYLAAT CROSSPOLYMER, DIMETHICONOL, SILICA SILYLATE, PHENOXYETHANOL, SORBIC ACID, KAN BEVATTEN: MICA, IJZEROXIDES (CI 77491, 77492, 77499)
TITANIUMDIOXIDE (CI 77891) *, GEEL 5 LAKE (CI 19140), ULTRAMARINES (CI 77007), MANGAANVIOLET (CI 77742), KARMIJN (CI 75470), BLAUW 1 LAKE (CI 42090), ROOD 40 (CI 16035)
IJZER FERROCYANIDE (CI 77510), IJZER AMMONIUM FERROCYANIDE (CI 77510), CHROMIUMHYDROXIDE GROEN (CI 77289), CHROMIUMOXIDE GROENEN (CI 77288), TINOXIDE (CI 77861), ALUMINUM POEDER (CI 77000).
Revlon werd in 1932 opgericht door Charles Revson en zijn broer Joseph, samen met Charles Lachman. Aanvankelijk werden alleen producten verkocht maar door de ontwikkeling van een nieuw proces, werd het succes van het merk exponentieel vergroot.