- Beschrijving
- Eigenschappen
- Ingrediënten
- Merk
Onberispelijke dekking! Onze geweldige technologie houdt de kleur scherp (donkere kringen en puistjes verborgen) tot wel 24 uur lang.
U krijgt volledige dekking die totaal niet op te sporen is.
- De technologie van deze langdurige concealer gaat tot 24 uur mee.
- Werkt op kringen onder de ogen, vlekken en al het andere dat u liever niet ziet.
Hoe te gebruiken?
- Gebruik de punt van het staafje om deze slijtvaste concealer aan te brengen.
- Breng zachtjes aan met je ringvinger om te blenden (professionals gebruiken nooit een stylus, ter info, omdat het te gemakkelijk is om te veel druk uit te oefenen en concealer uit te smeren).
- Bouw totdat je zoveel dekking hebt als je wilt
- Verwijzing309977319086
-
Merk
Revlon
-
Product Soort
Correctoren en markeerstiften
-
Hoeveelheid
6,2 ml
-
Kleur
20-Bisque , 25-crème brulee , 030 Licht Medium , 040 Medium , 050 Medium Diep , 060 Diep , 001 Banaan
-
Productreeks
Revlon ColorStay
AQUA ((WATER) EAU), DIMETHICONE, TRIMETHYLSILOXYSILICAAT, GLYCERINE, FENYLTRIMETHICONE, TRISILOXANE, PEG / PPG-18/18 DIMETHICONE, BOORNITRIDE, BIS-PEG / PPG-14/14 DIMETHICONE
BUTYLEENGLYCOL, NATRIUMCHLORIDE, TRIBEHENINE, ETHYLHEXYLPALMITAAT, SALICYLZUUR, TOCOFERYLACETAAT, ALO, BARBADENSIS BLADENSAP, CYMBIDIUM GRANDIFLORUM BLOEMENEXTRACT
LACTOBACILLUS / ERIODICTYON CALIFORNICUM FERMENT EXTRACT, LILIUM CANDIDUM BULB EXTRACT, MALVA SYLVESTRIS (MALLOW) EXTRACT, NATRIUMHYALURONAAT, SERICA ((SILK) SOIE), ALUMINA
POLYMETHYL METHACRYLAAT, ISODODECAAN, METHICONE, TRIETHOXYCAPRYLYLSILANE, DIMETHICONOL, DIMETHICONE / SILSESQUIOXAN COPOLYMER, SORBITAN SESQUIOLEAAT, SILICA, CYCLODEXTRINE
SILICA DIMETHYL SILYLAAT, HEXYLEEN, GLYCOL, TETRASODIUM EDTA, FENOXYETHANOL, CAPRYLYL GLYCOL, 1,2-HEXANEDIOL, KAN BEVATTEN: MICA, TITANIUM DIOXIDE (CI 77891) (IJZER CI 77499,91 OX49) Z 77491 OXIDES, 7749 Z 77491 OXIDES).
Revlon werd in 1932 opgericht door Charles Revson en zijn broer Joseph, samen met Charles Lachman. Aanvankelijk werden alleen producten verkocht maar door de ontwikkeling van een nieuw proces, werd het succes van het merk exponentieel vergroot.